tisdag 1 november 2011

Den gamla goda tiden ;)

Gosh vad jag saknar nian ibland! Jag tittade igenom gamla bilder, i princip alla var från nian. Hur awesome var inte det året? ;)



Och alla dagens kommentarer! Här kommer några stycken:
Sigrid: 
- Jag tror att jag är störd i huvudet!
Simon 
- Plus moms, rabatt och bowlingtillägg!
Madde
- Oh my gosh, ateist! 
Jag: 
- Doktor Fredsson! Doktor Fredsson!
Hellman
- Full fart med nallarna!
Vendela
- Det här är inte peanutbutter, det är jordnötssmör! 
Dennis
- Det är en humla....med en giftgadd som kan döda dig på en halv sekund!
Jacke
- Jag känner mig som en hög med skit.
Madde
- Ska vi vara jäkliga? 
Sigrid
- Fatta vi håller på att prata om jordens undergång och så kom den. Här och nu!
Lottie
- Jag är på taskhumör!
Hawkan
- Käften! Nu ska vi inte gå till personangrepp! 
Lottie
- Vadå "haha", är du störd eller?!
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar