måndag 14 november 2011

After school

Efter skolan idag hade vi Marching for life repetition i Energihallen. ;) Det var kul att få sjunga med alla som ska vara med den 7 december i Kalmarsalen. :) Vi slutade runt 16.10 och när Vendela & jag kom ut från Skeppet och var på väg till bussen kunde vi se solen gå ner. :)
 

Och efter att ha tagit bussen ner till stationen hade vi ganska mycket tid tills bussen gick så vi promenerade bort till McDonalds och köpte en varsin McFlurry. :)

Haha, jag måste berätta om vad en tjej sa idag på repet. ;) Vi ska sjunga en afrikans låt som dom har mixat ihop med Gärdebylåten som är en svensk folksång med fioler och grejer. ;) Jag stog framför två tjejer och vi håller på lyssna igenom låten då en av dom säger:
- Det är sån där indisk musik!
Jag trodde att jag skulle börja gapskratta! Det var svensk folkmusik vi lyssnade på. x)  Ibland undrar man verkligen vart världen är på väg.... ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar