torsdag 17 november 2011

Dagen som stavas AJ

Jag har ont i hela kroppen. HELA KROPPEN! I benen, ryggen, armarna och sittfläsket, som Viktor så fint uttryckte sig idag. x) Det är alltså träningsvärken sen gårdagens danslektion som innehöll yoga/pilates med flexband jag pratar om. ;) Och det var inte bara jag som har ont, Viktor, Vendela & Tove har också klagat idag. ;) Tove uttryckte sig:
- Det känns ju som att det har visat sig  nya ryggmuskler!
Är vi otränade eller?  x)
Dagen började i alla fall med kulturhistoria. En av bibliotekarierna var och visade oss hur vi kan söka på internet efter bra fakta.
Samhällskunskap. Vi hade betygsnack och skickade massa grattissms till NV-Elis och Viktors mamma som båda två fyller år idag - grattis till er! :D
Mat.
Klasstid. ;) Jag var ordförande idag och Felicia sekreterare. ;)
Sen var min skoldag slut. :) Vendela & jag gick bort till Maxi och slöade runt lite där inne medan vi väntade på att tiden skulle gå så att vi kunde ta bussen hem. ;)
När jag kom hem gick jag ut till hästarna och sedan fixade jag lite till imorgon också. ;) Jag zumbade också ett långpass idag, det gick väldigt bra med tanke på min träningsvärk. ;)

Nu ska jag titta på 8 simple rules och dricka te och njuta av att jag har sovmorgon till 12.20 imorgon. :D
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar