onsdag 16 november 2011

Det som inte dödar, det härdar

Dagen började med psykologi utan Tilda då hon var sjuk idag. Men det gick faktiskt bra ändå. ;)
Idrott. Vi spelade badminton, det var faktiskt ganska roligt. :)
Mat. Det var inte alls stressigt idag, vilket var väldigtt skönt. :)
Kulturhistoria. Vendela & jag drack te. :)
Dans. Vi hade yoga/pilates med flexband. Det var faktiskt rikitgt jobbigt! ;)
Teater. :) Vi pratade först och sen körde vi igenom hela pjäsen. :) Det kommer bli helt awesome! :D Men nu till rubriken, Mette klev på mina fingrar när vi närmade oss slutet av pjäsen(då jag har blivit fångad av dom andra och ligger på golvet). DET GJORDE ONT!!!! Men Viktor sa:
"Det som inte dödar, det härdar"
och visst har han väl kanske rätt... ;) Så nu sitter jag här och skriver med två svullna fingrar.

Nu ska jag skriva inbjudan till barnteatern vecka 50. Vi måste ju ha publik!! :)
Och så ville jag bara visa er den fina utsikten Vendela & jag hade när vi åkte hem idag. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar