söndag 20 november 2011

Det var bara en dröm....

Jag drömde i natt min dator var färdig, drömmen var så verklig att jag blev riktigt besviken när jag vaknade. :/
För er som inte vet det har jag haft mammas dator nu de senaste 2 veckorna då min är på lagning. Det skulle 2-3 veckor för dom att laga den men det kunde också ta upp emot en månad. Och med tanke på att mamma bara har en mini-PC och har ett flertal sprickor i skärmen och är svart på vissa ställen så att jag inte ser vad som står saknar jag verkligen min dator för tillfället...
Att jag alltid ska drömma sånna där verkliga drömmar som bara gör mig besviken när jag vaknar på morgonen och inser att det vara var just det, en dröm. -.-

// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Jag saknar också min dator som också skulle varit klar för två veckor sen!! Inte okej. :(

    SvaraRadera