fredag 23 mars 2012

Dagen då alla var på årsmötet

Förutom Vendela & jag då.  ;)

Dagen började med Skapanade Verksamhet. :) Vi gjorde ett sista processdrama idag, ganska skönt faktiskt. Jag har tröttnat lite på dom eftersom vi har gjort det nästan varje lektion i flera veckors tid. ;) När vi vara klara med det närmade sig klockan 10 och eftersom alla utom jag skulle gå på årsmötet slutade vi. Då gick jag in till scenografi, mask & kostymarna en liten stund innan dom också slutade. I princip alla dom skulle också på årsmötet.. ;) Men Vendela & jag körde på "våga vägra årsmötet" och gick istället till Jenny och spelade kort till matsalen öppnade. ;) Vi gick sen och åt och återgick sen till att spela ännu mer kort tills svenskan började. ;)
Svenska. Eftersom nästan hela klassen var på årsmötet var vi bara 7 personer, vilket faktiskt var ganska nice. :) Vi ska började med litteratur historia och inleda området med Antiken, så vi tittade på en film som handlade om det... 
Sen blev det dags för veckans sista lektion - teater. :) Vi jobbade med status även idag och eftersom det var improvisationer ledde det till en hel del skratt. ;)

När jag kom hem hade mamma & jag bestämt att vi skulle ut och övningsköra. :) Så vi var ute i ca 1 timme och 45 minuter innan vi åkte hem igen. ;) Någon km innan jag skulle svänga av hemma körde det om en bil som la sig jämsides med mig. Jag tittade till vänster och insåg att Sebbe också var ute och övningskörde... x)

Det har varit ganska härligt väder idag också men det har blåst en del vilket gjorde det lite kallare än det var igår. Men jag klagar inte! ;)

Nu tänkte jag sätta mig och titta på en film. :) Imorgon ska jag städa lite innan Sebbe kommer hit. :)♥

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar