torsdag 29 mars 2012

Dagen som var fylld med sex & samlevnad ;)

Dagen började med att jag kom till skolan och hittade en Viktor som dansade sevillanas. ;)
Sceniskt musikprojekt. :) Danni & jag la stämmor på Seasons of Love och sjöng sedan igenom den flera gånger. Nästa lektion måste vi öva repliker för att det över huvudtaget ska kunna bli något av det. ;)
Vid 10.00 blev det sedan dags för föreläsning i Skeppets aula. ;) Föreläsaren var riktigt nice och berättade några riktigt roliga historier om människor som har pratat med eller sökt hjälp hos honom. Så det blev en del skratt. ;) När vi gick därifrån stod skolsyster i dörren och delade ut mentalt godis, det känns som att det inte är sista gången vi kommer få det.... ;)
Mat. :) Vi åt på Kagg idag eftersom vi insåg att alla tvåor på hela skolan skulle äta samtidigt. ;)
Sedan blev det dags för föreläsning nr 2. Där hade vi också en sjukt nice föreläsare som verkligen uttryckte sig med hela kroppen när hon pratade, men det var faktiskt ganska underhållande att titta på. x) Vid ett tillfälle ramlade hon ihop på golvet, detta ingick i föreläsningen, och när hon låg där på golvet berättade hon att hon hade spräckt sina byxor ett par gånger när hon har gjort det. x) Hon berättade också att hon hade sett många tak och att det i Skeppets aula var ett av dom finaste. x) Verkligen sjukt skön människa som verkligen gjorde det intressant och roligt att sitta och lyssna i ca 2 timmar. :)

Trots att det inte var en jobbig dag var jag ändå helt slut när jag kom hem så jag la mig i soffan och slötittade på tv. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar