lördag 3 mars 2012

Klipp klipp...

Efter att ha klagat flera veckor på att min lugg är för lång och sagt att jag ska klippa den har jag äntligen gjort det. Jag lyckas alltid klippa den lite kortare än jag tänker att jag vill ha den, och idag var ju såklart inget undantag. Jag tog saxen, klippte typ 5 cm och tänkte "ojdå...." och ångrade mig genast när jag såg hur kort det blev. Det går ju heller inte att göra den längre bara sådär heller så det är ju tur att mitt hår växer i raketfart. Om 1-2 veckor kommer den vara den längd jag vill. ;) Men när lillasyster får se mig sen kommer hon skratta och ge mig en konstig blick - det gör hon alltid när jag har klippt luggen själv... ;)
Det är kanske tur att jag inte vill bli frisör i framtiden... x)

Pappa kommer snart och hämtar mig & lillasyster och så ska vi åka till farmor och träffa kusinerna från Stockholm som är här den här helgen. :) Det ska bli kul med tanke på att jag inte har träffat dom sen innan min födelsedag i somras. :)
 // Ottilia :)

3 kommentarer:

  1. Klippa luggen själv ftw!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan klippa den på dig nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu publicerad så gå in och se om de va du som vann eller passa på att anmäla dig till den nya tävligen:) är tips är att du följer mig på bloglovin/bloggkeen för att direkt se när de kommer upp nya tävlingar:) kram

    SvaraRadera