torsdag 22 mars 2012

Update. ;)

Heej. :)

Här kommer den första uppdateringen på ganska länge. ;) Vi har nu fått tillbaka internet, men inte det vanliga utan ett mobilt som bara är tillfälligt. Så vi kan bara använda det en och en, men det är mycket bättre än ingenting! :)

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men jag känner inte att jag orkar idag... ;) Dom två senaste veckorna har jag spenderat i skolan, precis som vanligt. Men det har såklart hänt en massa saker både i och utanför skolan. ;)

Just nu håller jag på att lyssna igenom soundtracket till musikalen RENT som jag har blivit helt kär i. Jag, som aldrig ser en film två gånger, såg den två gånger i helgen. Vilket verkligen inte är likt mig. ;) Anledningen till att jag över huvudtaget tittade på den var att vi håller på med att jobba med musikaler i skolan, vi ska plocka ut en sen och tolka den och sedan visa upp för resten av gruppen. Jag jobbar med Danni och vi har fortfarande inte kommit så långt, men det bli säkert bra till slut..  :)

Idag när jag kom till skolan och skulle gå in kom det två små ekorrar och lekte. Dom hoppade över gräsmattan, sedan upp i ett träd och sen ner igen innan dom sprang efter varandra framför dörren så att jag fick stanna och vänta så att dom tog sig förbi. Dom var så söta! :)

Imorgon är det fredag vilket betyder Skapande Verksamhet, Svenska och Teater. :) Jag slutar vid två och ska då åka hem och övningsköra lite med mamma. :)
Nu ska jag sätta mig och titta på Desperate Housewives och skriva dagbok. :)
Håll nu ett öga på bloggen eftersom jag kommer kunna blogga nu, det lär bli en del uppdateringar framöver. ;)


// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar