torsdag 12 december 2013

Dreams

Hej på er. :) 

Idag jobbade jag mellan 12 och 16 och begav mig efter det snabbt hem för att hinna äta och duscha innan det återigen var dags att bege sig in till stan igen. Den här gången för att titta på musik-, dans- & teaterelevernas musikal Dreams. :) Jag mötte upp Tove och träffade några andra från gamla klassen(det blev en mindre klassåterträff) innan vi gick in i Energihallen och tog oss några platser. :) Då jag visste att årets musikal var skriven av eleverna själva var jag lite skeptisk eftersom det inte alltid blir så bra som man har tänkt sig men jag blev faktiskt positivt överraskad! Den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara och jag var imponerad över hur bra det var. De hade levande musik och musik som faktiskt är riktigt bra. Bra jobbat! :)

Imorgon jobbar jag mellan 11 och 15 och sen tar jag en välbehövlig helg! :) Jag ska hjälpa till på ett 50-årskalas på lördag och pojkvännens systerbarn ska firas på söndag så det blir en fartfylld helg. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar