måndag 30 december 2013

Sista helgen 2013

Hej på er. :) 

I fredags åkte jag in till stan för att fika med Viktor. :) Vi satt på Fiesta och pratade om allt och inget i tre timmar innan vi sa hej då och jag begav mig hem till pojkvännen. När jag kom dit hade han somnat så jag fick väcka honom och då tyckte han att vi skulle byta julklappar så det gjorde vi. Jag fick två vinglas av hans mamma och en bakmaskin av honom. :) Sen åkte vi hem till hans syster där vi åt och lekte lite med barnen innan vi åkte in till stan. Det var en mindre bilträff och det var fullt med Volvos överallt. ;) Vi kom hem runt halv ett och gick då och la oss, jag var väldigt trött och somnade direkt.
I lördags vaknade jag runt 12 och när jag vände mig om var pojkvännen redan vaken. ;) Vi tittade på Wallander och gick upp och åt frukost/lunch efter det. Tobbe behövde hjälp med sin nya bil så vi åkte dit för att Sebbe skulle hjälpa honom. Jag satt vid kaminen och värmde mig medan de fixade i ungefär en timme innan vi åkte till Sara & Johan för att äta. Senare åkte vi upp till Alex för att planera nyårsafton med Zanna & Kevin, när det var klart satt vi med knep & knåp resten av kvällen. ;)
Igår vaknade vi vid 12 och åkte in till stan med Sebbes pappa en timme senare för att äta på Ming. Efter det åkte vi upp till Karlsson där vi tittade på TV resten av eftermiddagen. Jag la mig ner när soffan allt eftersom blev tommare och tommare och när Anders(Karlssons pappa) kom hem fick jag höra att jag såg "helt förslappad ut" då jag nästan sov. ;) Sebbe körde hem mig senare på kvällen och jag skrev årskrönikan resten av kvällen. Den kommer upp imorgon 12.00. :)

I eftermiddag/ikväll ska Sebbe & jag åka och handla till imorgon och sen stannar jag där till på onsdag och på torsdag jobbar jag igen. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar