torsdag 16 januari 2014

En förändring

Hej på er. :)

I somras kände jag att jag ville testa på att klippa pannlugg men hade då precis varit hos frisören så jag väntade. Jag har ju haft samma frisyr i typ sex år nu så jag kände att det vore roligt med en förändring. Hela hösten har jag sen känt att jag velat göra det och idag gick jag till frisören och fick det gjort. Det blev väldigt annorlunda och jag har inte riktigt vant mig vid det än men jag är nöjd. Dessutom är det just nu plattat så jag har inte sett det slutgiltiga resultatet riktigt än, men det ser jag fram emot. Längden på det övriga håret blev dock lite kortare än jag hade önskat men det gör inte så mycket, om ett par veckor är det i den längden jag hade tänkt mig(det är en av fördelarna, ibland nackdelarna, med mitt hår). :) Dock är det bästa med att vara hos frisören inte resultatet(men det är ju självklart en av de viktigaste delarna), det är att få håret tvättat. Det är något av det bästa som finns!

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar