fredag 17 januari 2014

Pannlugg

Hej på er. :) 

Idag tog jag en dusch och i och med det fick jag se hur den nya frisyren egentligen blev och jag är supernöjd! :) Jag tycker själv inte att jag passar särskilt bra i spikrakt hår och kände igår att det kanske inte var så bra ändå. Men efter att håret hade torkat idag och jag tittat på mig själv åtskilliga gånger i spegeln är jag verkligen nöjd och trivs jättebra med luggen. :)
Idag har jag tittat på serier och försökt färdigställa min kofta. Det är bara lite kvar nu och jag längtar verkligen tills jag kan börja använda den. Jag har dock inte hittat de perfekta knapparna än så det lär ta några dagar till innan jag kan börja använda den, om jag hittar dem inom några dagar vill säga. Men jag har monterat ihop den idag och har kunnat testa den utan knappslån och den är precis som jag tänkt mig! Den är mjuk och skön och jag tror att det kommer att bli en av favoritkoftorna i framtiden. :)

Jag känner att jag har lite ont i halsen och tror att det kan vara början på en förkylning, vilket verkligen inte är något jag känner för att bli. Men skulle jag bli det jobbar jag bara ett par dagar nästa vecka så jag har mycket tid till att bara ta det lugnt och bli frisk på nolltid. ;)

// Ottilia :)

1 kommentar: