lördag 11 januari 2014

Fredagsmys

Hej på er. :)

Igår åkte jag hem till pojkvännen för att spendera dagen och kvällen tillsammans med honom. Vi tittade på en Scooby Doo innan vi åkte och hämtade Johanna för att sedan åka och hjälpa Karlsson med lite grejer. När vi var klara med det åkte vi hem igen och tittade på en film till innan vi åkte och handlade det vi behövde för att kunna laga mat. När vi sen kom hem gjorde han maten och jag stod och pratade med hans mamma under tiden, det är ju roligast att titta på när andra jobbar. ;) Efter maten tittade vi på ett par filmer till, pojkvännen somnade under första men när jag hade fått liv i honom när den var slut kunde han faktiskt hålla sig vaken under den andra. Sen bestämde vi oss för att borsta tänderna och sen gå och lägga oss. Tanken var sen att vi skulle titta på en film till men istället låg vi och pratade i ett par timmar innan vi somnade.
Idag vaknade jag runt 11 och vid halv ett. Vi gick upp så att jag fick äta frukost och han göra sig i ordning. :) Ett par timmar senare åkte jag hem. :)

Just nu sitter jag och tittar på Rederiet och skriver ett brev till en vän. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar