fredag 13 maj 2016

Kvällen innan

Hej på er. :) 

I skrivande stund sitter jag i det som är min säng i Skottland och njuter av att få vara för mig själv en liten stund. De andra är och äter familjemiddag. :) Vi kom hit i onsdags och har haft full upp sedan dess. Vi har blivit fantastiskt bra omhändertagna av Malin, Daniel och alla andra skottar och jag trivs verkligen! Igår hade vi hen party(det som kallas möhippa på svenska) för Madde och det var väldigt lyckat. :) Idag har vi varit och gjort våra naglar fina i grannbyn och så har vi jobbat i timmar med att göra i ordning kyrkan till bröllopet och jag har stått i köket och bakat, bakat och bakat nästan hela dagen. :) Imorgon är det bröllop och det kommer gråtas flera gånger, vi övade på att gå in i kyrkan idag(vilket är svårare än man tror, haha) och vi grät alla fem, haha! Sedan jag kom hem har jag ätit(Malin gav mig tillstånd att leta igenom både frys och kyl för att hitta något att äta), duschat och nu ska jag dricka mitt te. :)
Rory kom och la sig i mitt knä när jag satt och åt i vardagsrummet. Jag märker nu när jag är omgiven med 5 katter att det är mysigt och att jag faktiskt saknar det.
Det kommer komma bilder under nästa vecka från hela resan. :) Imorgon är det bröllop!!!!!!!!!

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar