onsdag 25 maj 2016

När det är för kallt

Hej på er. :) 

Jag pratade ju igår om att jag skulle ner till Långviken och sola hela dagen idag men det har varit kallt i luften och så har det blåst en del så det blev tyvärr inget med det, trots att solen har lyst nästan hela dagen utan några moln i vägen. Jag har hela dagen hoppats på bättre väder imorgon men nu när jag kollade SMHI för morgondagen verkar det bli ungefär samma då. :( Jag blev lite besviken när jag insåg att det inte skulle bli så varmt idag men bestämde mig efter ett tag att jag i alla fall skulle gå ner till slottsparken och sticka en stund, så det gjorde jag. Jag satte mig under ett par körsbärsträd någon timme och alla som gick förbi tittade på mig länge eftersom jag ju satt där och gjorde något så ovanligt som stickning.
Jag ÄLSKAR den här randiga långkjolen som jag köpte på Primark, såhär i efterhand önskar jag att jag köpt en i varje färg. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar