torsdag 26 maj 2016

Att sticka nere i parken

Hej på er. :) 

Vädret var inte på min sida idag heller och det var faktiskt sämre än det var igår. Idag har det varit molnigt vilket har gjort att det har varit ganska kallt stundvis eftersom det blåst också. Det blev ju då inget Långviken idag men jag gick ner till slottsparken och stickade en stund. :) Jag har kommit på att det är ganska skönt med långklänning eller långkjol nu när det inte är tillräckligt varmt för att ha kort kjol eller shorts. För några år sedan var kjol och klänning det värsta jag kunde tänka mig i klädväg och jag hade bara det vid finare tillfällen men nu är alla klänningar och kjolar de plagg som jag trivs bäst i. :) Jag satt nere i parken någon timme innan det faktiskt blev riktigt kallt och jag faktiskt frös om händerna, då var det dags att gå hem. :)
Stickad tröja var absolut ett måste idag. :)
Det är så fint i slottsparken just nu. :)
Nu ska jag titta på Hela kändisSverige bakar. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar