onsdag 19 januari 2011

Högljuddadammtussteater! :D

Haha, Markus, Markus, Markus..... :D
Nej, vi gör barnteater av sagor vi har skrivit själva. :) Vi valde Jossans saga "Den listiga prinsen", ett mycket bra val! :D Tror att det kommer bli awesome när vi väl blir klara. ;) Alla sagor har ju en prinsessa, i detta fallet är det jag och jag måste ju ha en drömprins med, det är Mette. :D


:D
 Jag kanske ska ursäkt för dålig uppdatering, men jag har fakitskt naturkunskapsprov imorgon och så var jag med och spelade in kortfilm i måndags. Så jag har fakitskt inte haft tid. ;) Dessutom tar ju Tiiiiiiilda upp så sjukt mycket tid..! ;)
Vad händer den kommande veckan då?
Torsdag - Naturkunskapsprov och träffa Sebbe en liten stund efter skolan. :)
Fredag - skolan hela dagen, Calle har lovat oss tårta och det är sista dagen med skitschemat!! :D
Lördag - pappa kommer och hämtar mig och Lovisa, sen ska vi till farmor och träffa kusinerna. :)
Söndag - jag ska skriva rent historian som ska vara klar på måndag.
Måndag - Tilda och jag ska göra klart historian. Vi börjar med det nya schemat och ESVn sätts igång på riktigt! :D
Tisdag - jag ska njuta av att sluta vid 14.20. :D
Onsdag - efter skolan ska jag lära Simon åka skridskor, det ska bli mycket intressant och se hur det blir. :D

 // OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar