fredag 21 januari 2011

Skitfredag....!

"Vad är det som händer? Det är nåt stort på gång!"
Ja, vad har hänt med mig egentligen?  :o Jag tittar på Let's Dance - idag igen!!!! Helt otroligt! :D Varför tittar jag på det idag då?  Idag får nog anledningen bli att jag har haft en riktig skitdag. Jag har haft en förbannat dålig dag helt enkelt, och jag tänker inte gå igenom vad som har hänt för då kommer jag bara bli deprimerad.
Men det har kanske funnits några små ljusglimtar;
- Sebbe kom och var med mig lite i skolan när han hade slutat :)<3
- Johan och Simon förvånade mig med en ring x)
- Tilda är söt :)<3
- Vi börjar komma någonstans med vår barnteater, grrrrrreat! :D
- Vi fick tårta av Calle på svenskan  :)
- Och vi fick hem en ny häst idag, förhoppningsvis en både jag och sis kan hantera. :)

Näe, nu ska jag titta vidare på Let's Dance, skälla lite på kändisarna och fortsätta smsa med Sebbe & Simon. :)


// OTTILIA. :)

P.S. Melodifestivalen 2011 börjar dom 14 dagar 23 timmar och 2 minuter! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar