måndag 10 januari 2011

Söndag- och måndagsmys. :)

Igår åkte jag hem till Sebbe när jag hade jobbat klart. :) <3
Vi tittade på The Social Network. :) Måste säga att jag inte brukar gilla sånna filmer, men den var super! Två tummar upp! :D
Sen tittade vi massor på En Ängels Tålamod. :D Vilket vi också har gjort typ hela dagen idag med... x) Två soffpotatisar är vi! Eller, fotöljpotatisar med, vi satt faktiskt i hans fotölj. ;)
För en gångs skull tog jag lite kort med, jag får ju alltid med mig kameran men jag tar aldrig kort. Så stolt måste jag ju ändå säga att jag är. ;)

Nu sitter jag och msnar med Nicole & Sebbe och smsar med Disa. :D Men jag väntar fortfarande på ett svar från Sigrid med....fast hon började ju skolan idag så hon kanske har somnat redan. ;)






// OTTILIA. :) 

1 kommentar: