lördag 29 januari 2011

Trött......nej, mest sur.

Heej. :)
Hade allt blivit som vi hade planerat hade jag varit hos Sebbe nu och inte legat här i min säng helt ensam, men hann ju självklart bli sjuk. Så nu ligger jag i min säng och småsurar.
Bagge åkte btw ur Let's Dance igår. Lite otippat måste jag säga, trodde nog nästan att det skulle gå hela vägen för honom. Nu kan ju allt hända. ;)
Sverige åkte ur handbolls-VM igår? Har jag rätt nu?  Aja, det blir fler VM, så jag tänker inte deppa sönder. Det gör jag ju aldrig när det gäller sport så det hade jag nog inte gjort om det hade varit något annat det gällde heller. Fast nu ändrar jag mig lite, det kanske inte blir fler VM - jorden ska ju gå under 2012 då ligger vi ju risigt till. Men vad spelar det för roll, jag är ju så grymt ointresserad av sport. Näe, jag ändrar tillbaka till det första - DET BLIR FLER VM!! ;)

Nu ska jag titta på Magnus Betnérs I Ditt Ansikte och se till så att min kära pojkvän kan bli frisk någon gång.
Good night everybody! :)

// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar