tisdag 11 januari 2011

School - tomorrow.

Heej. :)
Sitter sista jullovskvällen med datorn framför TVn och tittar på Wife Swap. ;) Och, jag får ju inte glömma det viktigaste, jag msnar med Simon med(enligt honom är det de viktigaste ;)). Jag måste säga att jag är nöjd med jullovet, kanske för att jag har gjort typ allt det jag ville göra på lovet. :) Och så har jag hunnit med saker som jag kanske inte velat göra, typ som att skotta bort all snö som har fallit. Och så kanske jag inte ville dra på mig den där fökylningen jag fick juldagen. Men annars är det fel att klaga tycker jag. ;)

Nu ska jag snart äta, spagetti & köttfärsås. Mums! :) Jag är helt slut efter att ha legat i soffan och tittat på tv hela dagen, eller okej, jag har skottat och varit ute hos hästarna en stund också. ;)
Näe, nu har jag inte tid att sitta här längre, jag ska försöka få tag på min älskling och ta en dusch innan jag ska gå och lägga mig. Vilket måste bli tidigt ikväll. ;)

Ha det bra! :)


Imorgon börjar skolan, 8.10 i A2. ;)

// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar