onsdag 5 januari 2011

OttiliaTildaTove - alla börjar på T, är ni syskon?

Ja, ibland får folk till det. x)

Jag kom hem från Tilda för några timmar sen, helt slut! ;) Vi har verkligen haft en sjuk kväll/natt/tidig morgon i Lindsdal. x) Så mycket flum har jag inte varit med om på jag vet inte hur länge! :D

Kvällen började, tro det eller ej, på Friskis & Svettis inne i stan. Där testade vi på lite afrodans, haha! x) Jag kan ju inte påstå att jag faktiskt känner av att streching ingick i passet. Jag har verkligen ont i hela kroppen, det kanske är ett tecken på att jag kanske bör träna lite oftare? x)
När vi sen kom hem till Tilda kunde vi med gott samvete öppna godis och chipspåsen. x)

Vi somnade runt 6 i morse, jag kanske också ska tillägga att vi inte var dom enda. Simon var också fortfarande vaken då.
Vi vaknde vid typ ett idag och kände för frukost, lunch eller vad vi nu ska kalla det. Vi gjorde faktiskt varma mackor som vå också åt med gott samvete - vid halv tre. x) Tove visade mig och Tilda hur man kan få en gratis öl i baren. Det ville ju både Tilda & jag veta eftersom ví alltid dricker öl i baren. x)

Vid halv fyra åkte Tove hem och vid fyra kom mamma och hämtade mig. :)
TACK TILDIS & TOVIS!! :D 
Tilda och jag var absolut bäst på Alias x)

Tove & Smilla i djungeln ;)

Frukost/lunch

En sjukt morgonpigg Tove. :)

Såhär kan man få en gratis öl i baren! :D

Det verkar som att Tilda kör på oregano istället för öl. x)

Smilla. :)


// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar