fredag 7 januari 2011

Let's Dance. :)

Just nu sitter jag i fotäljen framför TVn och tittar på Let's Dance. :) Och enligt mina säkra källor vet jag att Jakob, eller mera känd som Jacke i den här bloggen, också  sitter och kollar. Men han sitter och väntar på Björn Ranelid, han är känd för sport på något sätt. Mer än så kan jag inte uttala mig. ;)
Måste säga att det är många kändisar jag inte känner igen med i år, men jag måste ju ge dom lite cred för att dom faktiskt är hyfsat bra på att dansa redan första gången. ;)
Så vem hejar jag på i år? Det är väl den stora frågan nu, men eftersom jag är ganska säker på att kommer bli som förra året och året innan dess och året innan dess o s v, kommer jag bara se den här veckan, någon gång i mitten av säsongen och kanske, men bara kanske, så ska jag nog inte skaffa mig någon favorit. Jag har ju ändå ingen koll om några veckor. ;)
Men helt ärligt, brukar det inte bara vara svenska kändisar? I så fall, vad gör Alexander Ryback där?! Aja, jag kommer ju bara kolla den här gången, så varför ödlsa tid på att bry mig om något sånt?

Tony Irving kör på lika hårt som vanligt, jag är glad att jag inte dansar i TV4 ikväll. x)


// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar