fredag 25 mars 2011

12 veckor senare...

..sitter jag här igen och tittar på Let's Dance. Fast det är ju inte första programmet idag, ikväll är det den stora finalen. Waaaaaaah! :) Tyvärr är det inte någon av mina favoriter som dansar som finalister, men det gör inget. Jag hejar istället på Frank & Charlotte ikväll. Jessica har jag ju velat ha ut länge men höll sig kvar och är nu också i final.
GO FRANK & CHARLOTTE! :D

Idag var jag i skolan en timme och det enda vi gjorde var att städa Bunkern, Energihallen, logerna och blåa, dessutom skulle vi riva gradängen. Allt som allt tog det bara en timme. Vilket betydde att jag var hemma runt tio-kvart över ett. Hemma la jag mig i soffan och när O.C. började vid tre somnade jag, vilket jag verkligen behövde. Den här veckan har varit sjukt stressig men sjukt rolig! :D Jag lägger upp en video från igår när vi taggade ner och dansade. ;)

Såhär cool är min klass. :D ♥


// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar