lördag 5 mars 2011

Heeeeeeeelg! :)

Good morning! :)
Känner mig lite flummig idag av någon anledning. x) Tur det kanske, det har ju kunnat vara tvärt om. ;)
Vad har hänt sen jag skrev sist? Hmm... Igår hade vi vår näst sista repgång innan vi ska ha barnteaterföreställning. :) På måndag efter skolan kommer vi  behöva repa mer och prova kostymerna. :D NICE! :) Inte för att det är så mycket till kostym eftersom vi inte ska ha någon speciell kostym, rättare sagt får vi inte ha så mycket kostym. Vi ska använda oss av våra kroppar och akrobatik - det var utmaningen den här gången. Och jag tycker att vi har lyckats väldigt bra. ;) Vi fick ju ihop alla positioner till Jossans saga. ;)
I torsdags var vi i ishallen på idrotten, vi var endast 8 stycken från vår 26 personers klass - good job ES10B! ;)

Igår var det Let's Dance och Figge & Oksana åkte ut.. :( Vem ska jag nu heja på? Och varför åker aldrig Jessica Andersson och Alexander Ryback ut? Vad sur jag blir...! Jag får väl heja på Frank & Charlotte nu eller kanske Tina & Tobias.

Senare idag ska jag hem till Sebbe. :)<3 Mysigt! :) Och ikväll är det Andra Chansen, waaaaah! ;) Hoppas, hoppas, hoppas att vi kan se det! :)

Näe, nu måste jag gå upp. ;)
Ha det bra! :)
// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar