lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen 2011 - så var det slut för i år.

Och där var Melodifestivalen 2011 slut och Eric Saade med sin låt Popular står som segrare. Grattis till honom! :)
Han lyckades vinna hela kalaset trots glassplitter i ögat. Det är ju ändå starkt jobbat. ;) Tove tyckte att det var klantigt gjort, det höll jag med om och sa att vi ju inte kan skicka en klant till Tyskland. Men det tyckte tydligen svenska folket att det var en bra idé, så ja gott folk - vi kommer skicka en klant som ska representera oss i Eurovision Song Contest senare i vår. Det kan ju inte bli annat än intressant. :D Näe, nu ska vi inte vara sånna.

Simon och jag slog vad om 20 kr om någon av låtarna vi hejade på skulle vinna och Simon vägrade inse nederlaget till och med när hans låt fått svenska folkets röster. Jag kanske ska tillägga det med att han hejade på Nicke Borgs Leaving home och jag på Swingfly's Me and my drum & The Playtones The king. och man tittade på Melodifestivalen vet man att jag vann överlägset. HA HA Simon! :D

Nu ska jag titta lite på The Hills och njuta av resten av den här lördagskvällen. :)

GRATTIS! :)

// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar