onsdag 16 mars 2011

Dagens kommentar..?

Seriöst, vart tog alla mina "Dagens kommentarer" vägen? Har människor runt om mig slutat säga roliga saker nu eller? Om det är så får ni ta och skärpa er - och det är omedelbart! ;)
Men jag har några få som jag har skrivit upp i mobilen. Så, here they are:

Datum okänt, Tilda;
- Jag med, jag har smör hemma!

Datum okänt, Tilda;
- Hon skulle lämna in sin brors iPod eller iPhone, någonting på a!

Datum okänt(men är ganska säker på att detta sas när vi gjorde en av våra utflykter till SYAB), Tove;
- Jag är förföljd av män i reflexjackor!

21 februari 2011, Madde;
- Gör som jag, ge upp!

1 mars 2011, Markus;
- ....fast det där är en bläckfisk.
Tilda(svarade);
- Nej det är en bakdel!

Det här är sen årsskiftet, minst! Skärpning nu! ;) Jag vill ha fler hysteriska skratt! :D

// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. HAHA, det är så man kommer någonvart i livet! Genom att ge upp. (:

    SvaraRadera
  2. hahaha ♥ ja... de här mins jag ju knappt ;) haha

    SvaraRadera