tisdag 1 mars 2011

400, wow! ;)

Jag insåg precis att jag har skrivit 400 inlägg. 400. Har jag slösat så mycket tid på att sitta vid datorn och skriva? Ja, tydligen har jag det. ;)
Det här blir det 401. :)

Såhär går det om man lämnar oss ensamma i ett klassrum med whiteboardpennor. :D Vi hotar med att ta över världen och framställer våra mentorer som mördarkaniner och superfiskar med stora näsor. x)
Alla har vi en egen superkraft, jag är den lilla streckgubben som står på jordklotet med händerna upp i vädret. Viktor är kon bredvid mig med ett spjut i pannan. ;)
Alla är med - så idag har vi lärt oss hur många vi är i klassen. 26 stycken. ;) Nu vet alla det. ;)
Emilia klagade på att hon fick vara moroten, men hon skulle verkligen inte säga någonting! Amanda fick vara kvalster och Snaedis fick vara en fluga. ;)
Tilda och Markus gjorde ett bra jobb! :D
Världens bästa klass - ES10B ♥

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på The Hills.
// OTTILIA. :)

Jag saknar mítt hjärta. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar