torsdag 17 mars 2011

Älskade vän ♥

Tilda är på akuten nu och har precis blivit röntgad, dessutom har hon krage för nacken på sig just nu.
Vad har hänt?!
Ja, vad hände egentligen? Vi hade idrott idag(som jag inte var med på) och stå på händer var en av dagens aktiviteter. Tilda skulle göra det men tog inte emot ordentligt med armarna så hon landade på huvudet och det knäckte till i nacken och hon fick jätteont. Allan(vår idrottslärare) sa till henne att hon skulle sätta sig på läktaren och sedan gå till skolsyster. Men det tyckte ju inte vi så jag gick och sa till Allan att vi gick till skolsyster och sen fick jag skynda mig bort till skolsyster med Tilda som hade sjukt ont i nacken.
När vi kom till skolsyster fick Tilda förklara vad som hade hänt, skolsyster ringde hennes mamma och sjukvårdsrådgivningen som tyckte att hon skulle åka in till akuten. Tilda och jag fick sen gå in i vilorummet och vänta på hennes mamma. Stackars Tilda kunde inte ens ligga i sängen. ♥
Till slut kom hennes mamma och hämtade henne. Själv fick jag gå till franskan. -.-

För typ en kvart sen fick jag ett mess av Tilda, hon har röntgats, precis som jag berättade förut. Det verkar som att hon kommer bli kvar på sjukhuset ett tag till.... :(



Älskade vän, jag tänker på dig! ♥

// OTTILIA. :) 



1 kommentar:

  1. TACK så mycket fina Ottilia! :D ♥ ♥ ♥ väldigt sött av dig att bry dig så mycket om mig!!! ♥ kraaaaam!!!

    SvaraRadera