lördag 12 mars 2011

Huvudvärk... :(

Hello.
Jag har sjukt ont i huvudet idag så det blev inget Lindsdal... :( Jag har sovit lite och tagit tabletter men det släpper inte...

Ikväll är det ju final i Melodifestivalen, yay! :) Jag läste på Vendelas blogg att hon hejar på The Moniker, fy på dig! ;) Själv håller jag på Swingfly & Playtones ikväll. :)
I år har jag faktiskt inte en aning om vem som kan vinna. Förra året var jag ändå ganska säker och hade nästan rätt till och med. Jag gissade på Salem al Fakir, som då kom på andra plats. I år är det mycket svårare, varför vet jag inte.
Jag ska nog lägga mig en stund till och hoppas att huvudvärken kan släppa. Jag orkar inte med mer huvudvärk nu!

Ha det bra! :)
// OTTILIA. :) 

Just det, jag fick ju filmen igår med! :) Jag är faktiskt ganska nöjd. Och det var helt klart värt all kyla som vi fick utså under inspelningen. För det var ju inte precis 30+.. ;) 
TACK! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar