tisdag 15 mars 2011

Barnteater för dagisbarn :D

Hello! :)
Vi hade barnteaterföreställning idag. :) Jag tycker att det gick ganska bra ändå. ;)
Jag låter lite bilder prata istället för att jag ska mala på, det känns bäst så eftersom jag har ont i huvudet även idag.
Det tog Tua(och Lussan som flätade min lugg) en haltimme att fixa mitt hår. ;)
Det är för den här föreställningen som jag har sparat mitt hår... ;)
Tua gjorde ett mycket bra jobb.  :)
Här har vi lilla Hoppelur själv. :D
Hoppelur och Prinsessan. ;)
TUA! :D
Hoppelurs äventyr - manus av Tove
Ellen, Emilia, Tilda, Tove & Johan. :)
Kapten Blåskägg - manus av Viktor
Hanna, Mirjam, Linnéa, Simon, Vendela & Viktor. :)
Hanna, Simon, Mirjam, Linnéa & Viktor. :)

Den listiga prinsen - manus av Jossan
"Jag har en lååååååång vacker klänning....." ;)

Jossan, Mette & Tua. :)
Glada efter en lyckad föreställning med supersöta barn i publiken. :)
Jag får väl ge lite cred till Maja också som tog bilderna från uppspelen. :)
// OTTILIA. :)

3 kommentarer: