onsdag 19 september 2012

Dagen som startade dåligt

Första delen av min dag var ganska jobbig och jag var på ganska dåligt humör då jag glömde frukosten hemma(den enda dagen jag faktisk inte kollar om den ligger i väskan gör den såklart inte det) så jag fick äta ett äpple och ett päron till frukost istället. -.- På teatern var Mette sjuk så vi kunde inte repa vår dialog, vi ska kunna texterna på måndag, dessutom var jag otroligt trött. På musiken fick vi inte ens sjunga, istället jobbade vi bara med takter vilket är så otroligt tråkigt. Det var inte heller någon god mat idag och inte fanns det några goda knäckebröd man kunde äta istället. -.-
Men sen vände det och nu känner jag mig på betydligt bättre humör än jag gjorde i morse. :)
Fika på håltimmen. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar