lördag 8 september 2012

En kall kväll i början av september

Hej på er. :)

Igår kväll var jag med Sebbe & hans kompisar inne i stan vilket var helt okej. :) Det var ganska kallt men det gick ganska bra ändå. ;)  Jag pälsade på mig både mina egna och Sebbes kläder så jag klarade mig bra ändå, Kevin skrattade bara åt mig när jag satt i bilen och knappt kunde röra mig... ;) Vi var vid Maxi, IKEA, Baronen och hamnen och åkte däremellan runt lite inne i stan. ;) Sen avslutade vi kvällen i Tegelviken. :)

Idag sov jag till elva och Sebbe vaknade inte förrän halv två så jag känner mig utvilad men ändå ganska trött av någon anledning. Det är konstigt att man sover och sover och sover och ändå kan vara trött.

Nu ska jag göra mig en kopp te och sen ska jag kolla på en film. Jag är på sånt humör. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar