fredag 7 september 2012

Lampa

Mamma kom och hämtade mig efter skolan så vi passade på att övningsköra innan vi åkte hem. Jag har uppkörning igen på måndagmorgon(panik!). Men innan hon kom och hämtade mig hade hon varit på Kupan och hittat en lampa till mig som jag nu har ställt vid mitt hörn av soffan. Hon tycker att det är så mörkt när jag sitter och stickar och tyckte att lampan passade ganska bra. ;) Tack Mamma! :)
I onsdags morse insåg jag att hösten är nära nu. Men det gör inte så mycket för då kan man plocka fram alla tjocka och mysiga kläder som man sen kan gå runt i hela dagarna. :) Det saknar jag alltid under sommaren.
Snart kommer Sebbe och hämtar mig. En och en halv timme tidigare än han sa igår så jag börjar få ont om tid.... ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar