torsdag 27 september 2012

Jobbdag

Heej. :)

Idag var jag ledig från skolan för att jag skulle jobba, vilket inte gjorde så mycket då det blev en kortare dag än vad det hade blivit om jag hade varit i skolan. ;) Dagen flöt på ganska bra trots att det var dåligt med folk och jag inte på sätt var på humör för att träffa någon.

Jag hade med mig te i nya termomuggen som jag köpte i Ullared igår. Det behövdes! :) (Bakom ser ni de gigantiska kroppkaksgrytorna som rymmer hur mycket som helst. Är lite stolt idag över att jag faktiskt orkade lyfta dem helt själv. ;))

Till lunch köpte jag mig en sallad från deras salladsbar, supergott! :)
Imorgon ska jag till skolan innan den värsta helgen på hela året startar - skördefesthelgen. De flesta tycker att det är trevligt med Skördefest och det tycker egentligen jag också men de senaste åren och även i år har jag jobbat och har lärt mig att det alltid är lika stressig under den här helgen. Hur förberedd man än är. 
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar