onsdag 12 september 2012

Världen är full av underverk, störst av under är människan dock.

Dagen började med teater då vi letade rekvisita och kläder till våra dialoger i kostymförrådet, som vi ska kunna utantill om en vecka. Panik. Men vi hittade i alla fall det vi letade efter så på dom två kommande lektionerna kan vi nöta manus. ;)
Håltimme. :) Vi satt nere i Bunkern, spelade kort, drack te och pratade. :)
Musik för dans och teater. Vi sjöng på Marching for Life-låtarna och såg att det var massa nya låtar och några från förra året som dom har lagt till. Det var mycket uppskattat. :)
Mat. :)
Röst & rörelse. :) Idag fick Mette & Tove leda sitt pass. Vilket resulterade i att vi gjorde charader och andra roliga grejer. Charader borde vi verkligen göra oftare! :) Sen gjorde vi lite röstövningar och pratade med mörka röster. ;)
Sen var dagen slut, vilket var väldigt skönt.
När mamma sen hade kommit hem med bilen kunde lillasyster & jag åka och hämta mitt körkort på Posten. :)

Dagens kommentar går till Viktor:
- Cry me a river, bitch! 

När jag kollade hur varmt det skulle bli idag visade SMHI endast 16 grader så jag drog på mig den tunnaste av dom tjockaste stickade jag har. Det behövde jag inte ångra! :)
Hugo har målat teckningar och satt upp på Viktors (och Vendelas) skåp. Snyggt gjort Hugo! ;)

// Ottilia :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar