torsdag 20 september 2012

Sömn

Jag tror att jag ligger efter lite med sömnen och det är riktigt jobbigt. Jag är vanligtvis ganska noga med att sova dom timmar jag behöver men dom senaste dagarna har jag sovit dåligt och det påverkar mig ganska mycket. :S Jag är inte bara trött hela tiden, jag har också huvudvärk och det är nästan ännu värre än tröttheten. Jag hoppas verkligen att jag kan ta igen lite sömn nu i helgen.


Efter att endast haft mörka nagellack(mörkgrön, mörkblå och svart med guld) de senaste veckorna kände jag igår kväll att det kunde vara lite roligt med något ljusare. Så jag plockade fram mitt mintgröna nagellack och målade på det och jag måste erkänna att det känns lite ovant men ändå ganska bra. :) Det är lite mer vår över den här färgen men just nu struntar jag i det, jag har inte så mycket annat att välja på. ;)

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar