fredag 21 september 2012

Timmarna med Rita

Heej. :)

Jag kom hem för en liten stund sedan från stan. :) Jag var såg tittade på och medverkade ytterst lite i pjäsen Timmarna med Rita. :) Vill ni läsa med om den hittar ni mer information om den här. :) Jag hade två repliker och två från Ölands Folkhögskola var också med och pratade lite med skådespelarna. :) Det var roligt att få medverka(om än så lite) och framförallt roligt att få se pjäsen! :) Får ni chansen tycker jag verkligen att ni ska gå och se den! :)
Innan satt vi och pratade lite, jag, dom från folkhögskolan, skådespelarna och deras ljud- och ljustekniker. :) Det är alltid lika roligt att träffa människor som har samma intressen och kan prata om sånna saker helt naturligt, men sen är det ju alltid roligt att träffa trevliga människor med. :)

Efteråt fick även vi komma upp på scenen och tacka för applåderna och sedan hjälpte vi till att riva scenen. ;) Eftersom hela scenografin gick ut på att det skulle vara kaos var det bara att slänga ner allt i lådor utan att behöva bry sig om hur det hamnade eller hur det ska plockas upp senare. :) Vi fick också en varsin liten låda som tack för att vi var med. :)

I hittade jag godis och en lapp där det stod "TACK!". :)
 Så nu ska jag dricka mitt te, äta mitt godis, titta på Gossip Girl och hoppas att den hemska huvudvärken som plötsligt hoppade på mig försvinner. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar