tisdag 25 september 2012

Vatten

Den här dagen  har inte varit en superbra dag. Delvis för att vädret har varit jättetråkigt och delvis för att det inte heller var en bra dag i matsalen idag heller. Det började med att vi fick korv som man ska koka men som var stekt, till det fick vi ris(!!) och tomatsås, jag gillar inte tomatsås. Sen skulle jag gå och ta mjölk innan vi letade efter ett bord att sitta vid. Då visade det sig att Arla hade problem med mjölkleveransen och att det därför inte hade kommit någon mjölk idag. Så jag fick dricka äppeldricka istället, den är faktiskt inte så god. Sen skulle jag gå och hämta knäckebröd eftersom jag inte tog så mycket mat. Inte heller idag fanns det något gott knäckebröd att äta.
Jag är medveten om att jag inte ska vara så otacksam men jag har en sån här dag idag. Då får ni leva med det. En annan dag kommer det vara precis tvärtom.
Jag fick det största glaset dock, det äger! ;)
// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar