söndag 9 september 2012

Ont i nacken

Idag har jag ont i min nacke och inte bara lite. Jag har sovit dåligt på grund av att jag inte har kunnat ligga med huvudet som jag vill på kudden. Vissa stunder har det gjort riktigt ont. :S Så idag tar jag nog det lugnt tror jag ska smörja in nacken med Voltaren och sen lägga på värmekudden.

När jag vaknade idag kändes det som att det var vinter och en meter snö ute. Men som tur var skiner solen idag och man kan fortfarande se den gröna marken. ;) Någon snö vill jag inte ha i år heller. Men det kan få bli höst och den får gärna komma utan allt regn så att man slipper bli dyngsur när man går utanför dörren.

// Ottilia :)

2 kommentarer:

  1. Jag får massera din nacke med massageolja, de gör alltid susen :)

    SvaraRadera
  2. Det tänker jag inte tacka nej till! ;)

    SvaraRadera