onsdag 18 september 2013

Fynd

Hej på er. :) 

Igår var jag inne i stan för att leta efter en ny jacka, min gamla har jag haft sedan jag gick i åttan så jag kände att det var dags för en ny. Jag hittade en på H&M som jag också fick med mig hem tillsammans med en grå kjol. :) Jag var också inne på Human Bridge för att se om jag kunde hitta något roligt. Det gjorde jag också, en tekanna(som jag har letat efter jättelänge) och några små nystan garn som jag tänkte att jag kunde göra små tossor av. :) Så när jag kom hem igår kände jag mig ganska nöjd. :)

Idag ska jag hem till pojkvännen. :) Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det. ;)

// Ottilia :) 

2 kommentarer:

  1. ÅH, vad kul att du hittade både tekanna och garn! :D Gillar förresten din nya design och info!

    SvaraRadera
  2. Åh tack! :) Vad roligt att du la märke till infon, jag tänker inte ens på den själv men insåg att den behövde ett litet lyft på något sätt. ;)

    SvaraRadera