måndag 23 september 2013

The comeback!

Hej på er. :)

Idag har det kommit ut ett nytt avsnitt av min favoritpodcast, Adam & kompani. ÄNTLIGEN! :D Senast de spelade in ett nytt avsnitt var för en månad sedan, förut tyckte jag att en gång i veckan var lång tid men nu hade jag nästan gett upp hoppet. De har pratat om att de kanske ska lägga ner den och jag har därför trott att de hade gjort det utan att säga något om det. Men det verkar som att de kommer fortsätta och det gör mig väldigt glad. :)
Bildkälla.
Om det är någon som har missat den här podcasten finns det 58 podavsnitt att lyssna på, alla väldigt underhållande på olika sätt. ;) Om du inte riktigt vet hur du ska göra för att lyssna kan du kika på Adams podcastskola. :)

Jag vet precis vad jag ska göra innan jag somnar ikväll... ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar