onsdag 13 maj 2015

Dag 24 - Något jag trodde att jag aldrig skulle göra

Jobba som säljare. 

När jag tog studenten var jag beredd att ta i princip vilket jobb som helst. Efter ett halvår fick jag jobb som säljare. Jag har gått förbi butiker där säljare står och kastar sig på kunder som springer förbi men aldrig någonsin känt att det varit något för mig. Nu funkar inte mitt jobb riktigt på det sättet men när jag började där tänkte jag att jag aldrig skulle bli en säljare. Jag trodde aldrig att jag skulle stå och argumentera med kunder på det sättet som en säljare gör men för ett tag sedan insåg jag att jag har blivit en säljare och att jag faktiskt trivs med det. Det är roligt att se hur livet tar vändningar åt håll som man minst anar. 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar