måndag 11 maj 2015

Vårig måndag

Hej på er. :) 

Idag har jag varit inne i stan och uträttat lite ärenden när jag ändå var ledig. :) När jag hade varit inne i stan åkte jag till jobbet en snabbis och passade på att gå in på Modehuset också, där hittade jag två linnen och en klänning. På jobbet köpte jag en ny epilator, jag har pratat om att göra det otroligt länge nu och kände att det var dags nu, det tyckte Tilda också. ;) 
När jag kom hem från stan sprang jag en runda, jag trodde att det skulle vara väldigt varmt med tanke på att solen lyste idag men samtidigt så blåste det lite kallt så det var perfekt väder för att springa. :) 
Till kvällsmat åt jag pulled pork som jag gjorde i crock potten. Riktigt gott! Senare pratade jag med Madde på Skype, det var så skönt att få prata en liten stund. :) 
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar