söndag 3 maj 2015

Veckan som gått - förlåt!

Hej på er. :) 

Jag vet att jag har missat att skriva flera dagar i rad och jag har dåligt samvete för det. Lillasyster har fyllt år och jag har jobbat som en dåre vilket har gjort att jag har varit ganska trött när jag har kommit hem på kvällarna så att blogga har inte varit det första jag varit sugen på. Men nu kör vi igen! ;) 
Jag har varit ledig i helgen så igår åkte jag hem till lillasyster. Vi spelade Rockband och pusslade pusslet hon fick av mig i födelsedagspresent. När vi satt och pusslade knackade det på dörren och när hon öppnade dörren stod vår farbror som bor i Stockholm där. Det var en riktigt trevlig överraskning! Han skulle springa Wings for life world run idag och tog därför en liten runda runt alla efter att han hämtat ut sin nummerlapp. Idag tog han sig 28 km innan mållinjebilen kom ikapp honom. Riktigt bra jobbat! :) 
Idag har jag packat litegrann, jag blir ju stadsbo om en månad. Det känns bra samtidigt som det känns lite konstigt, jag har ju alltid bott på landet men nu blir det tvärtom. ;) 
Lillasyster & jag var hemma hos farmor och åt tårta och drack påskmust i onsdags. :) 

Jag var också ute och gick en runda under fina vädret idag. Det blåste lite kallt men solen låg på och då blev det precis lagom varmt. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar