måndag 4 maj 2015

Trött måndagskväll

Hej på er. :) 

Veckans bästa(?) dag börjar närma sig sitt slut. Jag har jobbat hela dagen och kom hem runt kvart i sju. Jag har sedan dess tagit en dusch, ätit och sedan legat i soffan och tittat på tv. Efter 10 timmar på jobbet är det riktigt skönt att inte göra något vettigt alls. 
Imorgon börjar jag inte jobba förrän 12.15 så jag har sovmorgon. :) Men innan jag börjar jobba ska jag ut och springa en runda. Ja, ni läste rätt, jag ska springa. I augusti ska vi på jobbet, allihop, springa Nattloppet tillsammans och jag SKA kunna springa hela loppet så jag ska börja träna nu på en gång. ;) Trots att sånt inte alls är min grej tycker jag faktiskt att det ska bli roligt, kanske för att vi ska göra det tillsammans. 

Efter jobbet stannade jag till vid City Gross och inhandlade några saker jag glömde häromdagen när jag hittade den här flaskan i en hylla. Min kusin har pratat om att den är otroligt god så jag tänkte att jag skulle prova och efter att ha smakat kan jag bara hålla med. :) Får ni chansen tycker jag att ni ska testa!   

Just nu tittar jag på Svenska fall för FBI  där de tar upp svenska olösta mordfall  på nytt för att lösa dem. Jag tycker att sånt är väldigt spännande och har lyssnat otroligt mycket på P3 Dokumentär när det har handlat om bland annat mord så det här passar mig perfekt. 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar