onsdag 13 maj 2015

Twist Secret

Idag kom den in. Idag kom den in! Förra veckan berättade jag att det skulle komma in en produkt som jag har väntat på ett par månader och jag trodde att den skulle komma in på fredag. Men idag när grossen kom fanns den med, Babyliss Twist Secret. Med den här kan man göra hur mycket frisyrer som helst och har jag tjatat om den i månader. Jag frågade Robin om jag fick köpa en, eftersom det är kunderna först, och han sa att jag fick det. Jag blev så glad att jag typ kramade om honom och han skrattade åt mig. 
Än så länge är den väldigt ny, den har precis kommit till Sverige, och det finns inte överdrivet mycket videor på Youtube så att man kan hitta nya roliga frisyrer och de som finns är på franska då den verkar ha funnits där ett litet tag. Men även fast man inte förstår vad de säger kan man titta på hur de gör och det går faktiskt bra det med. :) 
När jag har kommit igång lite mer och lärt mig ordentligt hur man gör ska jag visa er vad kan göra. :) 
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar