onsdag 13 maj 2015

Stressig dag på jobbet

Hej på er. :) 

Idag har jag haft en hyfsat stressig dag på jobbet. Det började ganska bra och allt flöt på, under lunchen kände jag till och med att det var en bra dag och att jag kände mig full av energi, och så helt plötsligt kom problem på problem och allt strulade till sig. När allt till slut lugnade sig tog det en timme innan jag kunde lugna ner mig. Lite senare på eftermiddagen satt och pratade med min chef kände jag mig helt uttömd på energi. All energi hade gått åt till att lösa alla problem och få saker och ting rätt. 
Innan jag åkte hem var jag på City Gross och handlade saker till imorgon när vi ska grilla på jobbet. :) 
Såhär såg min samtalslista ut när det hade lugnat ner sig. Och då ringde jag inte bara på min privata, interntelefonen på jobbet gick också varm. 
Imorgon grillar vi korv, kyckling och pizza,  kom förbi om ni har möjlighet. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar