måndag 20 juni 2016

Boxar

Hej på er. :) 

När jag kom hem idag låg det ett paket i brevlådan som jag hade glömt skulle komma. Ni vet ju att jag prenumererar på Bakboxen sedan tidigare och jag fick ett mail av dem att det skulle komma något nytt som heter Yarnmail och jag fastnade direkt. Jag gick in och kollade på Yarnmails hemsida och jag tyckte att det var värt att testa i alla fall. Det fanns med någon rabattkod från Bakboxen som jag knappade in innan jag betalade och sen tänkte jag inte så mycket mer på det. Tanken är att det ska komma en box med garn, stickor och mönster varannan månad och idag kom det första paketet. Det var två nystan med ett vitt fint garn, tjocka stickor och ett superenkelt mönster. Första boxen var nog mer riktad till nybörjare men jag är ändå nyfiken på vad som kommer i de kommande boxarna. :)

Det börjar bli ganska populärt med boxar av olika slag som man får hem. Det finns en som heter Smakboxen där man får hem olika produkter, som man kanske inte hade testat annars, varannan månad. Sen finns ju Bakboxen som jag prenumererar på och faktiskt tycker är väldigt bra. :)
Här är några andra boxar som finns:
- Tindrastore Inredningsbox
- Spaboxen
- Testagram
- Rekoboxen
- Dejtboxen

Det finns så otroligt mycket boxar och vill man hitta något som passar en själv kan man gå in på Hittabox.se så kan man se alla olika boxar som finns. De har även rabattkoder man kan använda till sin första box. :)

 // Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar